علاقه مندی «دیوید فینچر» به ساخت قسمت دوم «دختری با خالکوبی اژدها»
متن دلخواه شما
گرفتن اطلاعاتی در باره ی فیلم ها+دانلود برخی از فیلم ها و سریال ها
دو شنبه 24 شهريور 1393 ساعت 17:3 | بازدید : 686 | نوشته ‌شده به دست عرفان بصراوی | ( نظرات )

علاقه مندی «دیوید فینچر» به ساخت قسمت دوم «دختری با خالکوبی اژدها»

دیوید فینچر ابراز امیدواری کرده که دومین فیلم از سه‌گانه سوئدی را که دنباله‌ای بر فیلم «دختری با خال‌کوبی اژدها» است، بازسازی کند. 

سه سال بعد از ساخته شدن نسخه آمریکایی «دختری با خالکوبی اژدها» بر اساس کتاب‌های سه‌گانه استیگ لارسن سوئدی، دیوید فینچر کارگردان قسمت اول این مجموعه اعلام کرد که علاقه مند است قسمت دومین این فیلم را با عنوان «دختری که با آتش بازی کرد» بسازد.

به گزارش ورایتی، دیوید فینچر گفته است که شرکت سونی، تهیه‌کننده نسخه آمریکایی «دختری با خالکوبی اژدها» در مورد دنباله آن نیز «کارهایی» انجام داده است. فینچر هفته گذشته ضمن گفت‌و‌گو با سایت سوئدی آفتون بلادِت گفته است:

"فکر می‌کنم چون سونی قبلاً میلیون‌ها دلار روی خرید حقوق و فیلمنامه این فیلم سرمایه‌گذاری کرده است، در نتیجه کارهایی در این مورد انجام می‌دهد."

وی در مورد فیلم‌نامه‌هایی که استیو زیلیان برای بازسازی آن سه فیلم نوشته است، گفت: "فیلم‌نامه‌هایی که ما الان داریم پتانسیل عظیمی دارند. می‌توانم این نکته را افشا کنم که تفاوت‌های بسیار با کتاب (سه کتابی که منابع اقتباس اصلی سه فیلم بودند) وجود دارد." 

فینچر از سال 2011 که «دختری با خال‌کوبی اژدها» را با بازی «رونی مارا» و «دنیل کریگ» ساخت، فیلمی که 102 میلیون دلار در گیشه آمریکای شمالی و 130 میلیون دلار در خارج از آن بازار فروش داشت، رسماً در مورد احتمال ساختن دو قسمت بعدی اظهار نظری نکرده بود. 

 




:: موضوعات مرتبط: اخبار , ,
:: برچسب‌ها: دیوید فینچر , دنیل کریگ , رونی مارا , اخبار , سینمای جهان ,
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
مطالب مرتبط با این پست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:








آخرین عناوین مطالب